معاون هماهنگی و امورمناطق در شانزدهمین هم اندیشی شهرداران مناطق بیست و دوگانه بر لزوم اتمام پروژه‌های شهری با توجه به برنامه ریزی های این دوره از مدیریت شهری تأکید کرد.

نشست معاونت مناطق و شهرداران

به گزارش همشهری آنلاین، عباس شعبانی با اشاره به افزایش قابل توجه اعتبارات پروژه های شهری نسبت به سال گذشته گفت: این دوره از مدیریت شهری با تکمیل تمام پروژه های نیمه تمام و در دست اقدام و با یک همت مضاعف، طعم شیرین خدمت صادقانه را بر شهروندان عزیز تهرانی خواهد چشاند.

معاون هماهنگی و امور مناطق بهره گیری از ظرفیت کامل مناطق بیست و دوگانه در مباحث مربوط به نگهداشت شهر را با توجه به فصول پیش رو از مواردی دانست که در طی ماه های آتی باید به‌صورت جدی پیگیری کنند تا این موضوع باید توسط شهروندان بصورت ملموس احساس شود.

شعبانی در ادامه با توجه به نزدیک شدن به روزهای آغازین سال تحصیلی و ایام ماه مهر بر ضرورت اجرای طرح استقبال از مهرتأکید کرد و افزود: این طرح باید در همه محور های خدمت رسانی به شهروندان به‌صورت جدی دنبال و اجرا شود تا در ایام آغاز سال تحصیلی شاهد پیراستگی و انرژی مضاعف برای شهر و شهروندان باشیم.

در ادامه این جلسه سید محمد فیاض مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل امور مناطق و مهدی شریفیان مدیرکل برنامه ریزی و سرمایه انسانی به ارائه گزارش از فعالیت های مناطق بیست و دوگانه در مباحث مربوط به وضعیت انعقاد قرار دادها و میزان تحقق پروژه های طرح من شهردارم ۲ و همچنین طرح الگوی خدمت پرداختند.

وحید رضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲ به عنوان میزبان این هم اندیشی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات مهم صورت گرفته بویژه در حوزه شهرسازی و بافت فرسوده که دغدغه جدی و اصلی این منطقه می باشد از رشد چشمگیر صدور پروانه های ساختمانی بویژه در بافت فرسوده خبر داد و گفت: افتتاح ایستگاه میدان خراسان در ایام دهه مبارک فجر از مواردی است که به‌صورت جدی برای جلب رضایت حداکثری شهروندان در ماه های آتی دنبال خواهد شد.

در خاتمه این نشست شهرداران 14 منطقه به ارائه پیشنهادها و راهکار های لازم جهت تحقق حداکثری پروژه های شهری در مناطق مربوطه به خود پرداختند.

کد خبر 880406
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha